lunes, 8 de febrero de 2010

Algo de bloque en El Escorial...




8 comentarios:

Carles dijo...

Vaya Máquinas!!!!
El próximo dia me lo hago.

A Muerte!!!

marianne dijo...

Er det kaldt i spania om dagen Pablo? Her snør det MYE! hvor blir det av den mailen??

Øyvind dijo...

Joderes amigo, venga!

marianne dijo...

Joderes Øyvind?? Hvordan går det in da States?? Gleder meg til da det året kommer da jeg skal loffe rundt og du skal jobbe hardt i offentlig sektor...hahaha!

Unknown dijo...

Yo yo yo! Jeg har bestilt flybillett lørdag 27 mars og lander 21.35 på Barajas ; ) Hjemreisen tirsdag 6 april 15.35. Gleder meg til å se deg, buldre, hablar español, spise, oppleve Madrid/Toledo og feste. Håper du har det bra og lager et supert program for oss. Har du bil? Eller må vi leie? Kan du hente meg på flyplassen? Mail meg på: jfprytz@gmail.com

Ellers helt enig med din siste komentar Marianne ; )
Fortsatt god søndag til dere alle.

Klem jf

BRODER dijo...

yeahhh Jan.
Serás bien recibido y que lo pasarás bomba.
klatre a muerte en España.
jajajaja.

krimpern dijo...

hallooo Pablo!
har du bra pump nå? 8c?????????

Carles dijo...

¿Lo damos todo este finde?