sábado, 1 de agosto de 2009

MALLORCA VENTER PAA DERE!!!!!
















7 comentarios:

~ Vegard ~ dijo...

wow Pablo, det ser drit kult ut :)

marianne dijo...

Que bola acere!? 10 grados, lluvia y viviendo en una tienda con gente que no conozco....llevo cinco dias en el campo trabajando en un curso de escalada y me pagan mal tambien.... NO PUEDO MAS! Y cuando veo las fotos de Mallorca...puh!

Øyvind dijo...

la vida es brutal,
para bien y para mal

Jokkesen dijo...

Shit! blir du ikke vaat i haaret av det der? Tror ikke det er noe for meg, ass.

Bra Psicobloc party? Party on, Pablo :-D

krimpern dijo...

Pablo!!! Vi kommer 5 -19 september mallorca! du kommer??hæ mosqito??

Håkon dijo...

Hola Mosquito! Que tal? Er du blitt en flink brannmann? Jeg slutter på onsdag og så skal jeg begynne å klatre igjen jeg også.
Hilsen Håkon

marianne dijo...

Pablo! Du må sende meg det nye spanske telefonnummeret ditt hvis du har fått noe! Vingsand neste helg?